Cytowanie według stylu APA (wyd. 7)

Castillo Campos, M. G., & Vidal Rivera, P. M. (2021). Evaluación de riesgos de contaminación relativos a los cuerpos de agua superficial en la subcuenca del río Agujas y la subcuenca de las quebradas de playa Colorada en Bahía Drake de Osa, Puntarenas.

Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)

Castillo Campos, María Gabriela,1995-, i Paola Marcela Vidal Rivera. Evaluación De Riesgos De Contaminación Relativos a Los Cuerpos De Agua Superficial En La Subcuenca Del Río Agujas Y La Subcuenca De Las Quebradas De Playa Colorada En Bahía Drake De Osa, Puntarenas. [San José], Costa Rica, 2021.

Cytowanie według stylu MLA (wyd. 9)

Castillo Campos, María Gabriela,1995-, i Paola Marcela Vidal Rivera. Evaluación De Riesgos De Contaminación Relativos a Los Cuerpos De Agua Superficial En La Subcuenca Del Río Agujas Y La Subcuenca De Las Quebradas De Playa Colorada En Bahía Drake De Osa, Puntarenas. 2021.

Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..