APA-čujuhus (7. p.)

Oviedo Rodríguez, J. A., & Davis Barquero, A. (2018). Dimensionamiento de una planta piloto de destilación para una mezcla de hidrocarburos proveniente de la pirólisis de plásticos, realizados por la Compañía Balanced Energy.

Chicago-čujuhus (17. p.)

Oviedo Rodríguez, José Alejandro, juo Alexander Davis Barquero. Dimensionamiento De Una Planta Piloto De Destilación Para Una Mezcla De Hidrocarburos Proveniente De La Pirólisis De Plásticos, Realizados Por La Compañía Balanced Energy. San José, Costa Rica, 2018.

MLA-čujuhus (9. p.)

Oviedo Rodríguez, José Alejandro, juo Alexander Davis Barquero. Dimensionamiento De Una Planta Piloto De Destilación Para Una Mezcla De Hidrocarburos Proveniente De La Pirólisis De Plásticos, Realizados Por La Compañía Balanced Energy. 2018.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.