APA-čujuhus (7. p.)

Herrera Herrera, M. d. M., & Blanco Roldán, . J. (2015). Modelado, simulación y programación del régimen permanente en un sistema eléctrico de potencia por el método de la matriz de admitancias nodales, accesado desde internet.

Chicago-čujuhus (17. p.)

Herrera Herrera, María del Mar, juo Jorge Blanco Roldán. Modelado, Simulación Y Programación Del Régimen Permanente En Un Sistema Eléctrico De Potencia Por El Método De La Matriz De Admitancias Nodales, Accesado Desde Internet. [San José], Costa Rica, 2015.

MLA-čujuhus (9. p.)

Herrera Herrera, María del Mar, juo Jorge Blanco Roldán. Modelado, Simulación Y Programación Del Régimen Permanente En Un Sistema Eléctrico De Potencia Por El Método De La Matriz De Admitancias Nodales, Accesado Desde Internet. 2015.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.