APA-čujuhus (7. p.)

Carpio Malavassi, I. M. (2000). Características anatómicas, morfológicas y morfométricas de la madera de Teca (Tectona grandis L.F.), desarrollada en Costa Rica de semillas procedentes de tres países: Tailandia ;Tanzania y Costa Rica y con edades de corta de 7 y 10 años.

Chicago-čujuhus (17. p.)

Carpio Malavassi, Isabel María. Características Anatómicas, Morfológicas Y Morfométricas De La Madera De Teca (Tectona Grandis L.F.), Desarrollada En Costa Rica De Semillas Procedentes De Tres Países: Tailandia ;Tanzania Y Costa Rica Y Con Edades De Corta De 7 Y 10 Años. [San José, Costa Rica] : Universidad de Costa Rica, Facultad de Ingeniería, Instituto de Investigaciones en Ingeniería, Laboratorio de Productos Forestales, 2000.

MLA-čujuhus (9. p.)

Carpio Malavassi, Isabel María. Características Anatómicas, Morfológicas Y Morfométricas De La Madera De Teca (Tectona Grandis L.F.), Desarrollada En Costa Rica De Semillas Procedentes De Tres Países: Tailandia ;Tanzania Y Costa Rica Y Con Edades De Corta De 7 Y 10 Años. 2000.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.