APA-referens (7:e uppl.)

Herrera Cordero, R., Majluf Zeller, D., Ramos Pereira, M. d. P., & Ocampo Molina, H. (2019). Diseño de un sistema de aseguramiento de la calidad mediante la transformación digital del control del proceso productivo de aislantes térmicos, en una empresa de polímeros.

Chicago-referens (17:e uppl.)

Herrera Cordero, Rodrigo, Daniella Majluf Zeller, María del Pilar Ramos Pereira, och Héctor Ocampo Molina. Diseño De Un Sistema De Aseguramiento De La Calidad Mediante La Transformación Digital Del Control Del Proceso Productivo De Aislantes Térmicos, En Una Empresa De Polímeros. [San José, Costa Rica], 2019.

MLA-referens (9:e uppl.)

Herrera Cordero, Rodrigo, et al. Diseño De Un Sistema De Aseguramiento De La Calidad Mediante La Transformación Digital Del Control Del Proceso Productivo De Aislantes Térmicos, En Una Empresa De Polímeros. 2019.

Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.