APA (7th ed.) մեջբերում

Valenciano Canet, G. (2014). Las necesidades de formación continua de las personas graduadas de la carrera de Orientación de la Universidad de Costa Rica y el apoyo que puede brindar la gestión educativa. Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica.

Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերում

Valenciano Canet, Grettel. Las Necesidades De Formación Continua De Las Personas Graduadas De La Carrera De Orientación De La Universidad De Costa Rica Y El Apoyo Que Puede Brindar La Gestión Educativa. San José, Costa Rica: Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, 2014.

MLA (9րդ խմբ.) Մեջբերում

Valenciano Canet, Grettel. Las Necesidades De Formación Continua De Las Personas Graduadas De La Carrera De Orientación De La Universidad De Costa Rica Y El Apoyo Que Puede Brindar La Gestión Educativa. Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, 2014.

Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.