Citace podle APA (7th ed.)

Monge Nájera, J., & Méndez Estrada, V. H. c. (2006). El papel de la computadora en la escuela: Contraste entre teoría y práctica en docentes costarricenses de primaria y secundaria. Editorial Universidad de Costa Rica.

Citace podle Chicago (17th ed.)

Monge Nájera, Julián, a Víctor Hugo coautor Méndez Estrada. El Papel De La Computadora En La Escuela: Contraste Entre Teoría Y Práctica En Docentes Costarricenses De Primaria Y Secundaria. San José, Costa Rica: Editorial Universidad de Costa Rica, 2006.

Citace podle MLA (9th ed.)

Monge Nájera, Julián, a Víctor Hugo coautor Méndez Estrada. El Papel De La Computadora En La Escuela: Contraste Entre Teoría Y Práctica En Docentes Costarricenses De Primaria Y Secundaria. Editorial Universidad de Costa Rica, 2006.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..