Kirstin Koeltzsch, G., & Normando Cruz, E. (2022). Representaciones transdisciplinares para el estudio del cuerpo y la danza en el periodo colonial: Un caso en Tucumán (Jujuy, s. XVIII-XIX). UNAM.
Citace podle Chicago (17th ed.)Kirstin Koeltzsch, Grit, a Enrique Normando Cruz. Representaciones Transdisciplinares Para El Estudio Del Cuerpo Y La Danza En El Periodo Colonial: Un Caso En Tucumán (Jujuy, S. XVIII-XIX). México: UNAM, 2022.
Citace podle MLA (9th ed.)Kirstin Koeltzsch, Grit, a Enrique Normando Cruz. Representaciones Transdisciplinares Para El Estudio Del Cuerpo Y La Danza En El Periodo Colonial: Un Caso En Tucumán (Jujuy, S. XVIII-XIX). UNAM, 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..
